Dfnekbr korkmayın, ağlamayın da lütfen, bebek hissediyor sizin duygularınızı :) çok zor ben de yaşadım. Bunu demek kolay gibi konuşuyorum şu an ama o zamanlar ben de ağlardım. Burada biri daha yazmış geriye yaslanın diye eğimli şekilde emzirin ve memenizi makas gibi tutun. tazyik azalacak şekilde kıstırın. Bunlar çözüm değil aslında deneme yanılma ama sabır.