Magnezyum eksikliği ağrı yapıyormuş ama bilmiyorum bence yapısal 2. Çocuğuma kadar doğum sancısı gibi ağrı çektim gelecegini hissettiğimde apranax gibi güçlü bı ağrı kesici içmem gerekiyodi başladıktan sonrs içersem gecmiyodu ben o zaman bı çaresini bulamadım çok şükür 2. Doğumdan sonra geçti benim inşallah bir daha da hiç yaşamam