Socialmomm_ acilde kan verdim 166 çıktı sonucum doktor daha muayene etmeden kimyasaldır yüksek ihtimal dedi sabahtan beri önce lekelenme şuan kanama şeklinde akıntım var , değerim çok düşükmüş son adete göre 5+1 deyiz , yarın sabah kendi doktoruma gideceğim bakalım ne olacak