nobody_ Kızlar mama sandalyesi önerebilir misiniz. Çok teferruatlı pahalı bir şey değil de kullanışlı fiyat performans ürünü arıyorum 🙂
starwomen nobody_ İkea antilop kullandık. 2 yaştan sonra bıraktık. Ben memnun kaldım. İşlevini tamamen yaptı 😁