@Malaga HER ÇOCUĞUN GELIŞIMI FARKLIDIR. Benimkisi 7.5 aylık yalnızca gel gel yapıyor. Bu ayda emekleyenler,yürüyenler,babıldayanlar,diş çıkaranlar var. Benim kızım ne babıldıyor ne diş çıkardı ne emekliyor zamanla yapacaktır evde sürekli vücut dilinizle konuşun çocuğunuzla o bi zamandan sonra bi bakmışsın yapmaya başlamış moralini bozma 😘