Ikizanne29 size blount dediler mi peki, benim çocuğumda da şüphelenmişlerdi ama sonra blount değil dediler zamanla geçecek dediler 10 yaşında düzeldi tam olarak. Bizim tek taraflıydı eğrilik ama öyle böyle değildi. D vitamini bakıldı eksiklik çıkmadı, ilaç kullanmadı yıllar içinde geçti ama ben bu süreçte çok il ve doktor gezdirdim