Benim kızım 15 aylık sağ ayağını dışa doğru atıyor ve sürüyerek yürüyor sol ayağında da parmak ucu yürüyüşü var yani beş adım atsa düşüyor çocuk düzgün yürüyemiyor. Nörolojik yönlendirdi çocuk doktorumuz onlarda anestezili mr istedi yarına gün aldık. Ama o kadaaar korkuyorum ki yavrumu öyle baygın görmeye dayanamam ve malum anestezide biraz korkunç geliyor bana. Siz hiç mr çektirdiniz mi? Ne kadar süre baygın kalıyor ?