ZeydsMom gurbetteanne10 evet ya bi yaziyorum dil mezunu cikiyor ya hemsire yada avukat. E ben niye olmayayimki. Benim neyim eksik ?
Deletedmom_215 BENOYLEUYGUNGORDUMM ben bunun koton kumaşlisini oyuncaklisini 3500 satmıştım 5-6 ay önce suan 12 bin olmuş ağlıyorum.. tertemizdi.. Keske evimde dursaymış.
ArvenMom tazecikanne45 orijinal ürün olduğu için çok fark var Muadilleri ile kıyaslanamaz ne kadar benzediğini düşünseniz de
ArvenMom BENOYLEUYGUNGORDUMM aşkım güzellerin olması sıkıntı değil kızım büyük ikinci çocuk da düşünmüyorum ama beğendiğim ürünleri de içim gidiyor ne yapayım alıp kendim mi kullanayım 🤣🤣🤣