Kzmoglm merhabalar benimde oğlum iki ayağı evli doğru ve böyle çok bebek var. İlk yaşadığımız zaman çok zor gelmişti bana da bende çok ağladım ama inanın ki hiç kafamızda büyüttüğümüz gibi değil çok şükür ki tedavisi olan bir hastalık içinizi böyle rahatlatın. Bizde ilk toplamda 5 hafta alçı yapıldı arada küçük bir operasyon geçirdik. Burada önemli olan tek şey iyi bir doktor bulmak. Sonrası su gibi geçiyor. Şuan oğlum 13 aylık ve yerinde durmayan bi bebek. Çok güzel yürüyorlar siz sadece doktoru dinleyin gerisi hemen geçiyor