Kızlar sarılık değerimiz 14 e çıkmıştı şuan beneğim 12 günlük değeri 12 yarın tekrar kontrolümüz var çok kafaya takıyorum sarılık geçirmiş olanlar süreç nasıl ilerledi ne zaman düştü birde bebeğime zarar vermişmidir acaba diye düşünmekten uyuyamıyorum :(