Lylcyln Kızlar merhaba iki buçuk aylık kızım İlk önce E.Coli bakteri bulundu idrarında antibiyotik kullandık geçti şimdi de klebsiella bakteri çıktı. O da sürekli altını ıslak mendili yıkayıp silerim bol bol altını yıkarım hiç kakasını çişini bekletmem. Tribe giriyorum ben bu çocuğa bakamıyorum diye neden oluyo böyle özel hastanede bakınıyoruz. Önce poşetle idrar aldırıyorlar oradan çıkarsa sonda ile aldırıyorlar.Resmen yakamıza yapıştılar daha daraldım Sonda da yogun bakım kısmında alınıyor yanlarına giremiyosun ne şekilde alınıyo merak konusu hiç razı değilim ama kaç kere aldırdık bizim enfeksiyonumuz bitmiyo neden oluyo acaba?
tekbasimabakiyorum Lylcyln benim kızım da o aylarda olmuştu. Niouli yağı kullanmaya başladım ve bir daha olmadı. Biz de sonda ile aldırdık, gayet basit ve acısız bir işlem. Bir hafta antibiyotik kullandık, geçmişti.
AnaKuzusu34 Lylcyln temizlerken önden arkaya doğru temizleyin . Islak mendil temizse bile arkaya sildiğiniz bezle ön kısmını silmeyin ❤️
alyaysegul Merhaba biz de 4 aylığız. Bizde de olabileceğini söyledi. İdrar örneği istedi. Evde poşetle alın getirin dedi. Nasıl oldu ben de anlamadım dediğiniz gibi sürekli bez değiştiriyorum bekletmem, temizlerim. Doktor ıslak mendil kullanma dedi
minikelanur Yonca29 benim kızımda 4 aylık henüz su vermiyorum doktor kokudan şüphelendi harici bir şikayetimiz yok ama içim daraldı aksama sonucu götürücez umarım bişi çıkmaz
Yonca29 minikelanur yani ilaç vermekten iyidir su verin böbrekler görevini yapsın rahat idrara çıksın ki enfeksiyon temizlensin
minikelanur Yonca29 tabi öyle ne kadar vermem gerekiyor bilgim yok ama hıckırdıgında 3-4 çay kasıgı veriyorum