Ucansupurge smnbr Altaki var bende bence çitler kullanışlı değil kısa bir süre kullandik sonra kaldırdık.
Ashellinko smnbr Bize bir arkadasimiz hediye etmisi hiç kullanamadij bı sure sonra sıkılıyor. İkinci el bakin isterseniz
Ozgee59 smnbr alttakini kullandım memnundum. Emeklemeye ve tutunup kalkmaya başlayınca kaldırdım. 8.aya kadar baya işimi gördü ama
smnbr Ucansupurge Neden kullanışlı değil acaba? Emekleme ya da ayağa kalkma dönemlerinde kullanılamaz mı?
smnbr Ashellinko İkinci el bakıyorum aynen Ama iki türlü olunca kafam karıştı Bi de kaç aya kadar kullanılır bunlar? Bebeğim 7 aylık
smnbr Ozgee59 Aaa Daha uzun süre kullanılmıyo mu? Benim bebeğim 7 aylık kocaman oyun halısı var. Bazen onu katlayıp, kenarlara yastık koyup falan idare ettim hep. Emekleme yok henüz tabii Yürüdükçe falan napcaz acaba? Özellikle tuvalete giderken :/
Ozgee59 smnbr içinde durmuyorlar malesef. 7 aylıksa hiç almayın birkaç ay için değmez. Tuvalet için de o oynarken kendi kendine girebilirsiniz. Yürümeye başlayınca peşinizden geliyorlar 😂 tuvalet işi uzun sürmicekse sevdiği oyuncaklarla oyalanırken hallediliyor. Sırf onun için çite hiç gerek yok
Ucansupurge smnbr işte tam o dönemde kullanılmaz çünkü üzerine yıkılır. Ben aldığım bebeğim emeklemeye yeni başlamıştı içine koyup işimi yapayım istedim ama asla istediğim gibi olmadı çünkü icine koyduğum an ağlamaya bağırmaya başlıyordu çünkü hareketi kisitlaniyordu. Daha sonra ayağa kalkmaya başladı ve tutunup çekiyordu yikiliveriyor çok sağlam birşey değil yani. Kaldırdık 2 yaşında tekrar çıkardım odasına koydum ev gibi yaparız vs diye kenarından tutuyorsun resmen elinde kalıyor
smnbr Ucansupurge Hımm anladım Şu an vazgeçirdiniz beni gibi bişi oldu😁 Ben tuvalete gititğimde nereye koycam bu bebişi ya (:)
Ucansupurge smnbr ana kucağına yaniza oturabiliyorsa eğer banyo oturağı diye aratın onu alın memnun kalacaksınız. Yemek yaparken tezgahin bir köşesine sabitleyip ona otururttuyordum mesela. Masanın üzerine sabitleyip masaya oturtuyordum 😁
Mnli smnbr üsttekini 2. El almıştım bir kaç ay kullanıp sattım tekrar işim bitince benim eşim o zaman salonda çalışıyordu çok fazla monitör kablo falan vardı o yüzden masanın etrafına koyduk çocuğu içine koymadık da eşimi koyduk 😂 yürümeye başlayan çocuğunuz inşallah onun içinde durur 😂
Ucansupurge Mnli çocuk içinde durmayinca birebir bunu yaptım 😂 bilgisayarim salondaydi ve masanın bacaklarından itibaren kapatmistik bir süre öyle kullandık. Çok tutunup yürüdü ister istemez bir yandan işe yaradı evde bol bol tutunacak şey vardi
Winnithepooh smnbr bende Pilsan çit var ama bu ikisi değil daha eski modeli alttaki modelden ablam aldı çok hafif bendeki.modeller içi dolu dolu agirlardan benim çok kurtaricim oldular cam balkonda şu an cama çocuğum değmesin yaoismasin diye koydum hala kullaniyorum düşünün 🤭😇