Mirancinarmom mehmetresul merhaba sağlık ocaginda mi yaptiriyorsunuz iğneyi siz mi aliyorsunuz bilgi verir misiniz ben ebeye sordum kadın doguma git burada korunma icin hic bisey verilmiyor dedi
mehmetresul tostperisi ben kullanıyorum eşim iğne olmama rağmen geri çekilme yapıodu bu sefer yapmadı böyle hamile kalırmıym sizce
tostperisi mehmetresul kalmazsınız diye biliyorum ama hiçbir şey tam güvenilir değil tabi ki. Hamile kalmadan önce aylık olanları kullanıyorduk çok şükür bir şey olmadı
VahsiKelebek_ Mirancinarmom nasıl verilmiyor Ben sağlık ocağında aylık iğne vuruluyorum 3 aydır hem de ücretsiz doğum kontrol iğnesi
Mirancinarmom mehmetresul anladim teşekkürler iğne iyi koruyor diye biliyorum annemde o şekilde korundu hic bir sıkıntı olmadı
mehmetresul VahsiKelebek_ aylık iğneyi sağlık ocağı veriyor ama üç aylık olanı kendim alıp yaptırdım ben
elifnevos Bende bu ay 3 aylık iğneye başladım. Korunmuyoruz hiç bir şekilde geri çekilme de dahil. Hemşire ebe %100e yakın koruması var dedi. Ücretsiz bir şekilde vuruluyorum.
mehmetresul elifnevos bize %99 demişti %1 ihtimal tutabilir demişti korkudan iğne olmama rağmen geri çekilme yaptırıyodum
mehmetresul Beybisii_ gittim aylık iğneye geçtiğimde 3 4 ay sonra düzene girer dedi adetin bekliyorum bakalım ne zaman gelecek bu arada 4 iğnemide yaptım insallah bu ay olurum çok stres oluyorum ya
Beybisii_ mehmetresul ben 2kere vuruldum 3aylık iğneden doktora gittim duphaston verdi gene gelmedi adetim beklicen dedi aşırı şişkinliğim var rahatsız oluyorum