mrsatsy Kızlar merhaba, forumun teması değişiyor mu acaba? Değişiyorsa nerden değişiyor? Şu an bende beyaz görünüyor, siyah yapabilir miyim acaba?
pivpivpivahmedmuhsin mrsatsy Sol üstteki üç çizgiye basıp kullanıcı adınız yazan yere tıkladığınızda karanlık mod/gece modu vs yazacak. Orayı seçtiğinizde tema karanlık olacaktır.