Feride10 Ozgur55 ben elenatal 1 i kullanıyorum. 2 siyle arasında nasıl bir fark var. Eczacı tavyesiyle başlamıştım
Ftmsnny Ozgur55 çocuk doktoru verdi. Süt artışından ziyade daha dinç vücuttan giden vitamin eksikliğini sağlıyor
Ozgur55 Ben kendim direk eczaneden aldım da böyle kendimi çok yorgun hissediyorum bebeğim 7 aylık olucak 2 gün sonra o yüzden kullanacam her gün düzenli mi içiyim bi gün arayla mı bilemedim
Ozgur55 Feride10 hamilelikte banada 1 i tavsiye etti eczacı ama vitamin değerlerim yüksek diye almamıştım