Merhaba arkadaşlar kızım 13 aylık ve burnunu pek temizletmeyi sevmez izin vermez biz normal wee baby nin Aspiratörünü kullanıyoruz bazen peçeteyle temizliyorum bazen aspiratörle sizce aspiratörü ne zaman bırakmalıyız ne zamana kadar kullanılması gerekiyor