Kalbim_21 Kızlar ek gıdaya başlıyoruz nasıl neler vermem gerekiyor bilmiyorum siz nelerle başladınız yoğurt tek verdim ve sevdi başka ne verebilirim bebek irmiği unu falan almam gerekiyormu bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim
atlas1655 Kalbim_21 bizde 5 aylığız bizde başlıyoruz haftasonu 🥹 doktorumuz bize yoğurtla başla sonra havuç patates semizotu kabak bal kabağı taze fasülye bezelye sebzeleri bitir sonra meyveye geç dedi 🥹
atlas1655 Kalbim_21 buarada irmik ve pirinç unu pek önerilmiyormuş ınstagram da bebekli tavsiyeler var ordan takip edebılırsınız şeker olduğu ıcın sağlıklı degılmıs 🥹
3kedili2bebekli Kalbim_21 önümüzdeki ay tam buğday unu ve tarhana almanız işinizi görür başka bir şeye inanın gerek yok sebzelere geçin 2 şer üçer gün tattirin en sonda meyveye gecersiniz alerjik olmayan besinlerde 2 gün tadım yeterli abartmayın ama tadım olsun kabız olur reddeder 😊
Kalbim_21 atlas1655 Hiç duymadım bı kaç arkadaş almış ondan sorayım dedim teşekkür ederim söylediğin için
Kalbim_21 3kedili2bebekli Tarhanayı satın alsam olurmu etrafta yapan kimse yok yavaş yavaş tatırmaya başlıyayım o zaman
atlas1655 Kalbim_21 bende og markasının bebek irmiğini almayı düşünüyordum ama dün daha gördüm irmik verilen zamanlar oluyormuş ama çok az vermek lazımmış işin içine meyve de girince şeker oranı daha çok artıyormuş yine de araştır istersen rica ederim ne demek 🥰
3kedili2bebekli Kalbim_21 evet başlayın tabi 6 aylık olmuş yine de doktorla görüşün isterseniz 😊 tarhana bebek tarhanası alın yeterli bende hazır alıyordum yeni yaptırdım daha kaynanama iyi markanın satın alın içinde tuz baharat olmayacak sadece
Kalbim_21 atlas1655 Araştırayım e bebektekiler sağlıklı mış herkes öyle diyordu ben doktora sorayım bakayım
symkvnc Merhaba. Bebeğim 6 ay 22 günlük kahvaltıda hep bulamaç, öğlen çorba şeklinde ek gıdaya devam ediyoruz ama bulam kahvaltıyı sevmiyor 3-4 çay kaşığı kadar yiyor. Labne ve yumurta sarısından omlet yapsam erken mi, yutabilir mi sizce?