mommyim Ah kanayan yarammm, hamileyken kırıldığı yer serçe parmağım yamuk tuttu. Çünkü bir röntgen felan cekinemedim, sarmadilar metal birsey vediler , sonra yamuk tuttu. Sonra aynı yer ama parmağımın uc tarafı kırıldı orası düz şükür dogumdan sonra oldugu için baktılar, suan serçe parmağım yamuk tam ortasındaki eklem yeri yanlış tutmuş 🥺kesinlikle ihmal etmeyin gittiğimde ortopediye tekrar kırıp sarmaları gerektiğini söyledi 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Aşırı korkuyorum yaptırmayacağımmm