elifmiray630_
Güzelim şimdi yoruma kayıtsız kalamadim ,ordaki tasvir aslında size olayı açıklamak için yazılmış gerçekten bebek için çok erken olmuş aslında doktorlar kilo alımı ,gerekli şartları , kuralları bize izah ediyorlar su bile vermeyin böbrekler fazla çalışıp çocuğa güzel bişi yapalım derken kötülük yapiyiruz diyorlar bazi özel durumlar hariç ,emin ol hayatı boyunca zaten bu çocuk bunları yiyecek ve sıkılacak bile sizin için de bebek için de süreç hem uzun hem de yorucu olacak arkadaşın demek istediği de o bildiğinden canı istediğinden o hareketleri yapmiyor ki orada yemek var diye bilinçli değil demek istemis siz fikir sorunca ifade etmek açısından sen annesisin en doğru kararı sen verirssin fakat belli de kaideler var iyi ya da kötü örnekleri bunlara da dikkat etmekte fayda var