Oğlum 5 gun sonra 7 aylik olacak. 5. Ayından beri emekliyor 1 aydır da tutunup ayaga kalkmaya sıralamaya başladı. Evin içinde sürekli hareketli oyalamak için dışarıya çıkıyoruz ne araba seviyor ne otobüs bebek arabasında durmak istemiyor kucağıma aliyorum tepeme çıkıyor. Annemlere otobusle gittim artik insanlar acidi bana öyle fena bağırıyor. Bütün gun tek bakıyorum zaten ne yapıcam bilmiyorum evde mi oturayım sürekli bu sefer de benim psikolojim kötüye gidiyor tek basıma bebekle. Kayinvalideme birakip 2 saatligine markete gittik geldigimizde kadın perisandı. Anneme verip uyuyorum olduğum odanın önünde ağlıyor. Bir derdi yok gorunurde dis yok.Ne yapıcam benim bebeğim hiperaktif mi sizce ? Normal mi yoksa hepimiz mi böyleyiz ben son günlerde cok yıprandim icimi dokmek istedim🥲