Bossbaby Kızlar oğlum bir yaşına girdi kendi bebek arabası baya büyük baston bebek arabası almayı düşünüyordum ama acaba Ebeveyn kontrollü bisiklet mi alsam sonrası da normal bisiklete de dönüyor sizce mantıklı mı önereceğiniz bir marka var mı ?
Azra00 Bossbaby bizde ikisi de var oğlum bisiklet çok seviyor dışarıda çok güzel duruyor anneannemiz 1 yaş hediyesi aldı babyhope yupi aldı canım annem özellikle bunu tercih ettik tutma kolu daha rahat panda modeli var onu kontrol etmesi çok zormuş kuzenim almış çok pişman kullanamıyor
Bossbaby BENOYLEUYGUNGORDUMM pek farklı gelmedi bana baston da ufak katlanınca küçücük kalıyor bisiklet de hemen hemen aynı görevi görüyorlar zaten dışarda uyuyan bir bebek değil oğlum ki uyusa bile baktığım bisikletlerin arkası yatar pozisyona geliyor
BENOYLEUYGUNGORDUMM Bossbaby çok yatmıyor bisikletin arkası orda uyuması çok mümkün değil. Ama dediğiniz gibi uyumuyorsa bisiklet de alabilirsiniz tabi
Bossbaby Azra00 ay panda modeli sevmiyorum ben zaten benim baktığım modeller bebek arabası tarzı aslında
Bossbaby BENOYLEUYGUNGORDUMM benim baktığım model yatıyor ama arkası hata oturma yeri 360 derece dönüyor