doga10
Öncelikle afiyet olsun bebişe 🥰
3,4 öğün beslenebilir.
Yediklerini doyurucu hazırlayabilirsiniz mesela sade omlet yerine sebzeli peynirli yapıp içine ruşeym ekleyebilirsiniz.
Çorbalara da ruşeym yakışıyor.
Bol yoğurt, kefir , lifli besinler kabızlığa iyi geliyor.
Ara öğününde kayısılı yulaf ezmesi yedirebilirsiniz.
Yaşına doğru alışıyor vücutları düzeliyor yani
%50 mama %50 katı gıda doğru olur şu an için