Merhaba arkadaşlar.
lütfen biglisi oan birileri yazzabilir miiii :(
C.tesia cilde Ferritini düşük çıktı
pazartesi tekrar kan verdik bu sefer Total demir bağlama kapasitesi yüksek çıktı.
demir bağlama ve demir normal. bunların hepsi farklı değerlermiş.
önemli bir şey mii fikri ola va rmı belki sağlıkçı vardır aramızda.
başka kan değerleride yüksek veya düşük ama hangisine bakacğaımı şaşırdım gerçkten
bu arada 4 yaşında oğlum