Duygu94 Esmakaya Ben daha yeni oldum canım. Bebeğim 6buçuk aylık. 1 seneye kadar olmamak normalmiş bana doktor öyle demişti.
deletedmom4842 Esmakaya Doğumdan 3 ay sonra adet oldum Eylül’de sonra yine olmadım Kasım geldi hala bekliyorum bende anlamadım ama düzensizlik normalmiş 1 yıla kadar olmayabilirsin
Babymom Esmakaya benim oğlumda 6 ayını bitiricek yarın bende henüz olmadım olayım diye bekliyorum ne kadar normal olsada insan tedirgin oluyor
sevcannn benimde kızım 5 ayına girecek bemdr hala olmadım bu yüzden de kilo aldım hala dogumdan önceki kiloma inemedim adet olmadığımız için bi şişlik oluyormus ama hayırlısı bakalım 4 gozle bekliyorum resmem😂
Gulsahbult Babymom aynen öyle benimde 5 ay 16 günlük daha adet olmadım hastaneye gittim normal dedi ama çok tedirgin oluyorum stresli oluyorum bazen ağlamaklı oluyorum
sevcannn [bilinmeyen] ben hamileliğinde hiç bir değişiklik yaşamadım ama doğumdan sonra iştahım açıldı ondan olsa gerek
Drottin 4 Ay oldu adet olmadım ama emzirme durumu Eğer olması gerektiği gibi devam ederse zaten adet olmamak normalmiş ..