sezkrkmz Merhabalar, emziriyorum boğazlarım şişti ve çok acıyor ilaç düzgün içemediğimiz için neler yapabilirim
SiprayiL sezkrkmz doktorum gargara ve c vitamini önerdi. Karbonatlı su ile gargara yapabilirsin yutmadan
ayisit Ben de geçen hafta atlattım, bol su ıhlamur kuşburnu içtim, eğer uzun sürerse doktora gidin ben dayanamadım serum yaptırdım ancak öyle geçti, geçmiş olsun 💐