merhaba canım anneler 🤗 bir konuda tecrubelerinize ihtiyacım var , şuan 33 aylık bir oğlum var , önceleri banyo yapmak için deliriyordu, kendisi banyoya gidiyordu o derece , sonra bir gün traş olduktan sonra annemin evinde farklı bir sabunla yıkamak zorunda kaldım ve gözü yandi biraz, o günden beri duş fobisi oldu, asla girmek istemiyor , korkuyorum diyor , saçımı yıkama , şampuan dökme , sinir krisi geçiriyor resmen , 3 gün yıkamadığım oluyor sırf o anları yaşamamak için , sizce ben napmalıyım , bilgisi olan varmı?