tulititultitay Bebeğim 2 ay 7 günlük dün doktorumuz önerdi biz de yaptırdık 2000 TL siz ne kadara yaptırdınız sizce gereklimi bu aşı ? Daha önce yaptıranlar var mı doktorumuz hasta olsa bile kolay atlatır dedi…
cokbilmismom tulititultitay tabi ki çok önemli ve yaptırılması gereken bir aşı bizde yaptırdık 3. Ayinda şimdi ikinci doz 5. Ayinda
oyku_eyupcan tulititultitay bizde yaptırdık mutlaka yaptırın görümcem oğluna yaptırmamış 1 hafta hastanede yatmış bu sebepten dolayı
defnemiraybebek tulititultitay rota ve menenjit bütün aşıları yaptırdım Rota ishalli hastalık eğer yakalanırsa evde rahat atlatır imkanın varsa yaptır
miniklerinannesii00 Memlekete geldik biz 2 aya yakın burdayım ben 2 kere ishal oldum eşimde oldu evdeki herkes oldu ama üçüzlerim olmdı. Ben aşı dan dolayı olmadığını düşünüyorum. İyi ki de yaptırmışım
Zlm tulititultitay yaptırdık ama çok oluyo hatırlamıyorum. Evet doğru söylemiş benim kızım asilardan sonra rota oldu ve evde gayet rahat atlattık üstelik aynı anda başka bı mikrobik hastalığı daha olmuştu
Deletedmom_216 smee tüm aşilari mi onermedi yoksa sadece özel asilarimi ya da rota asisini mi? Bide neden onermedi acaba merak ettim
Deletedmom_216 tulititultitay ben ilk dozu 2. Ayda 2. Dozu 3. Ayda yaptirdim. 1700 tlydi. Zam gelmis demek ki☺️ bence yaotirilmasi gerekli maalesef ciddi bi hastalik
Girlsmoms tulititultitay bebeğim şuan 14 aylık . Rotavirüs ile menenjit aşıları imkan var ise mutlaka yaptırılmalı . Yabancı ülkelerde bu aşılar devlet aşılarının içinde özel bile değilken biz ücret ödeyip yaptırıyoruz . Araştırıp bakın internetten gerçekten yapılması gerektiğini düşünüp yaptırdım düzenli olarak her ikisini de