Bebeğimi banyo yaptırmıştım sonra emerken uyudu kucağımda yatağına yatirayım biraz yatağı çekeyim geri derken geriye ayağım halıya takıldı düştüm Allah korudu bebeğimi resmen düştüğüm yer sert zemin yerde kucağımda uyumaya devam etti sanki yaylı yatak gibi biyere düştüm hiç bişey hissetmedim.(🙏Allah'ım 🥺) Aglamadi bile uyumaya devam etti kaldirmadim bende herşey normal gözüküyor doktora goturmeme gerek var mı ?