Deletedmom_216 işte aynı şeyi konuşuyoruz aslında kalbinde gerçekten Allah korkusu olan vicdanlı merhametli olur,kimseye kıyamaz hele ki çocuğa hiç kıyamaz.
Ya var bu işin içinde bir şey ama ne?
Narin’in amcasiyla annesini uygunsuz yakaladığı söylentisi var.Var da var her gün bir söylenti çıkıyor ortaya.
Ablasının ölümü de meçhul.
Annesinin röportajı olsun sahte gözyaşları olsun hiç samimi gelmedi,gerçek bir anne feryadı değildi yani.
Köylülerin sus pus olması,malum partili vekilin aileyi tanıyoruz diyerek destek olduğunu millete göstermesi amaaan bu ülkede çocuk, kadın ağaç ve hayvan olmayacaksın tek bildiğim konu bu.
Ece Üner çok güzel bir konuşma yaptı geçen.
“Narin bugün ölmedi, bir kereden bir şey olmaz dedikleri gün öldü, küçüğün rızası vardı dedikleri gün öldü” dedi.O kadar haklı bir cümle ki?
Cümlemi şu sözle sonlandırmak istiyorum.
“KÖPEKLERDEN KORUDUKLARI ÇOCUKLARI,ÇUVALLARDAN TOPLUYORUZ…”