Kızlar ben çok zorlanıyorum oldu olası hep uğraştıran bir bebek oldu bazen ne yapacağımı bilemiyorum… Tek başıma büyütüyorum ailemden çok uzağım…. Var mı benim gibi zorlananlar sürekli bana yapışık
Oyun oynatırım parka çıkarırım tekerlemeler söylerim kitapları var ordan öğretmeye çalışıyorum