Benim kuşum yok ama tanıdıklarımın var. Biri sürekli kapısı açık bırakıyor ve heryer kuş pisliği oluyor maalesef tabaklarda bile var heryere giriyor. Kızınız da nasıl tutulacağını bilmiyorsa tavsiye etmem kızım yakaladı bırakmadı kuşu. Allahtan kanadından yakaladı da bir şey olmadı yanlışlıkla öldürebilirler.