Bebeğim genelde çok emmedğinde ya da sütüm yetmeyip mama vermediğimde sık uyanıyor bunu hastalanınca anladım. Normalde sadece anne sütü veriyordum daha sonra hastalandım taş düşürdüm o 2 günde iğne vurulduğum ve tomografi çekildiğim için sütümü sağıp dökmek zorunda kaldım daha sonra mamayla tam doyup güzel uyuduğunu fark ettim, şimdi genelde anne sütü gerekirse mama ile yetmediğinde destekleme kararı aldım. Aç olabilir ya da az emip sık emmeye alışmış olabilir. Gece rutini oluşturun mesela akşam üstüne doğru damlalarını verin üzerini değiştirin bezini değiştirin emzirin karanlık ortama geçin buna zamanla alışacak.