Merhabalar, kızım 30 aylık. Tuvalet eğitimini 1 ay kadar önce tamamladı. Gece altına hiç kaçırmazdı. Bu sabah komple salmış tuvaletini artık ne zaman yaptı onu bilemiyorum. Üşümüş de🥺 ilk defa olduğu için tedirgin oldum. Bir şeyden mi korktu acaba böyle oluyor mu yoksa suyu fazla içmişti gece ondan mıdır? Yani normzlde fazla içse de yapardı kalkıp tuvalete. Çok mu yorgundu ya da oluyor mu böyle tecrübeli annelerim? Endişelenmeli miyim?