Selam kızlar benim oğlum 7 buçuk aylık 7 buçuk kilo dün hep öksürdü normalde hiç uyanmaz geceleri ama bu gece hep mızmızlandı ağrısı sancısı var gibi hiç rahat rahat uyumadı babada doktorum dolven vermişti bende üstünde 1 ölçek yazıyor diye 1 tatlı kaşığına yakın verdim meğerse fazlaymış her hangi bir durum oluşurmu böyle bir şey yaşayan olduğu aranızda ?