rabiab günaydın benim oğlum da asla biberon içmiyor mama da alması gerek 4 aylık millet bir öğün 180-200 cc’lerde içirirken ben 60 cc şırıngayla içiremiyorum. ilk aylar biberon vermeyeceğim diye çok inat ettim şimdi de kendi almıyor. beni emiyor az alıyor az büyüyor gibi geliyor üzülüyorum