Kızlar progestan kalcadan vurunan igne bana ateş yaptıgından ben koldan vurunan progestan dex kullanıyorum fakat transfer günü hemsire bana doktorunuz söyledimi nasıl kullanacagınızı dedi bende yok siz söyleyecekmişsiniz dedim tamm ozaman sabah 2 tüp aksam 2 tüp cekip vurun dedi ya kafam karısıyor bu cok degil mi kalcadan vurunan 50 mg ama ben günde 100mg alıyorum off asırı stres yaptım transfern 4. Günündeym yanlısmı oluyo diye aglamamak icin kendimi zor tutuyorum ilk oglumdaki hamileligimde 1 tüp ceker vururdm ne bilim sizler kaçtane vururdunuz