Benim de yoktu hemşire göğüs ucu silikonu önerdi onu kullandım ve tuttu emdi elhamdülillah 15 gün kadar onunla devam ettim sonra alışmasın diye göğsümü vermeyi denedim hep almasa da denedim ve bir bakmışım tutmuş ve bana alışmış sabır gerektiriyo sakin stressiz sabırla tutturun biberona degil gogus ucu silikona alistir istersen devlet hastanesinde emzirme danismanlari var ona da gidebilirsin ben gitmedim.kendim hallettim yeterki sadece ucunu verme o siyah bolgeyle birlikte ver göğsünün ucu büyüyor guzel anne sakın stres yapıp üzülme bu günler geçiyor benim bebeğim 8 aylik şuan ve elhamdülillah emiyor kendin kendini hazır hissedince bıraktırmayi herzaman dene hic pes etme birseye ihtiyacın olursa beni etiketle herzaman sor🌸