vaveyla__ Oto koltuğunu yol boyu kullandınız mı ? Yoksa koltuğa minder tarzı bir şey koyup bebeği yatırdınız mı ?
Hiilyuss vaveyla__ o kriz anına göre değişkenlik gösteriyor 😂😂 duruyorsa oto koltugunda uyumalı tabiki
MnkKrtl vaveyla__ ben park beşiğin yatağını koyuyorum arka koltuğa öyle yolculuk yapıyoruz 13-14 saatlik yolculuk yaptık bu şekilde hem yatak geniş olduğu için iki koltuk arasındaki boşluğu kapatıyo altını almam beslemem oyun oynamamız falan rahat oldu yani
vaveyla__ MnkKrtl bende böyle yapmak istiyorum da allah korusun bir şey falan olur diye korkuyorum korumasız kalıyor ya arabada
MnkKrtl vaveyla__ öyle tabi ama bizimki koltuğa oturmuyo malesef oyüzden uzun yolda böyle yapıyoruz bende hep yanındayım
seymasimsek12 vaveyla__ bende yatak koydum, 2 hafta önce 8 saatlik bir yolculuğumuz oldu. Uyku saati ve rutinini değiştirmeden en derin uykuda uola çıktık. Yatağında da uyuduğu için sıkıntı yaşamadık
Mnli vaveyla__ oto koltuksuz eşim markete yollamaz çocukları oto koltuğundan inmeleri mümkün değil çok kriz anında sağa çekip duruyoruz sırf bu yüzden 12 saat yolu 18 saatte geldiğimiz olduğu
vaveyla__ Mnli en sağlıklısı bu aslında ama oto koltuğunda nasıl uyucak diye düşünüyorum iki büklüm 🥹
Mnli vaveyla__ iki büklüm değil aslında bizim oto koltuğu cybexin 360 derece döneni hem yatıyor hem dik ve hep uyuyor genelde yolculukta ilk çocuğum uyumazdı arabayla dolaştırırdık sonra uyanana kadar beklerdik
aysenut_11 vaveyla__ Oto koltuğu da gittik iki gün önce gidişte sorun yoktu gelirken biraz sorun çıkarttı