Smrhls sağlık ocakları genelde cocukların hastalıklarını pek anlayamıyorlar bende oglumu götürdüğümde boğazı cok kötü olmuş acil antibiytk falan dedi bende korktum kendi doktoruna götürdüm meğer cocugun kulağında problem varmış yani demem o ki eğer ateş düşmüyorsa yarın bi cocuk doktoruna götürün bi muayne etsin iyice gerçi sizin oğlunuz büyükmüş derdini anlatıyordur crpsi yüksekde eğer antibiyotiksiz cok zor iyileşmesi