

Kızlar selam
Yurt dışında yaşıyorum.
Buradaki Türk arkadaşım, Türkiye’ye gitmişti. Gelirken udi hundi yağı almasını istemiştim. Benim daha önce kullandıklarımda içilebilir damla sayısı yazıyordu. Lakin şuanki elimde olanda damla veya içilebilir bilgisi yok. “Harici kullanım içindir” diye yazıyor.
Verip vermeme arasında kararsızım. Kızım grip oldu.
Bana çok fayda sağlıyordu. Ne yazık ki başka alma ve getirme şansım yok. Fotoğrafları yükledim. Belki kullanan vardır yanda bilgisi olan