Bende kullandım canım 19 aylık oğlum pezervetif yırtılmış korktuk gittim eczaneden aldım 530 civarıydı bir tane var içinde öğünden sonra kullandım aç tok fark etmez ama ben tok tercih ettim kusma olmasın diye boşa gider yoksa . İlk 24 saat %98 ilk 72 Saar %80,90 bir de 120 saat sonra alırsan hala etkili oluyor %72 siye biliyorum ben Ella markasını kullanmıştım ama daha sonrasında adet gecikmen oluyor ve ağrın oluyor 1,2 ay düzensiz oluyorsun canım