lamiyyealazomer hiç bir şekilde uyanmıyorsa yüzüne hafif su sürüp uyandırıyordum ben. Aç kalırsa sarılık olur ve inan sarılık olursa yoğun bakım kapısı beklemek çok zor. gözünü açmadan ağzını açıyorsa emiyorsa öyle emzir. Yoksa ayağını sık tabanına vur, burnunu hafif sık bi şekilde uyansın ağlasın gerekirse, emzir ki sütün de artsın yetsin. Çok uyuyorsa da şekeri düşüyor olabilir. Baktın hiç tepki vermiyor, uyanmıyor şekeri düşüyordur, ara ara mama ver sütün yetmediği yerde. Mamayı kaşıkla ya da şırıngayla içirirsen meme reddi yapmıyor, biberon vermemeye çalış