mervekzly ay kayınpeder sorar mı canım emiyo mu diye ona mı kalmış sormak. O onun densizliği. Acil sezaryen olunca sütüm gelmezse diye bana bestlac önermişlerdi o zaman ihtiyacım olmadı ama işe başlayacağım için sağım yapmam lazım diye ara ara içiyorum artık. Memnun gibiyim bir bak istersen. Ek olarak da anne sütünü arttıran şeyler; su, uyku, stressizlik ve emme(sağım). Tahinle vs artacağını sanmıyorum ben. Çok stres oluyorsan da süt gelmez. Ek olarak da günde 10 kakalı bez de normal 10 günde 1 kakalı bez de diye biliyorum. Kakada kan yoksa endişeye gerek yok. Belki de sütün kendini çok üzdüğün için azalıyordur. Lütfen üzme kendini. İyi bir annesin, elinden geleni yapıyosun. Bebeğinin başka şansı yok tek annesi sensin ve o bunu biliyor. Seni tanıyor. Geri kalan her şeyi çözersin. Lütfen üzme kendini. Lohusa psikolojisi çoğu şey. Ben de arada kedim bana küstü diye ağlıyorum. Ayarlarımız bozuk düzelcez. Ayrıca açıklama yapmak istemediğine emiyor de geç. Açıklama yapmak zorunda da değilsin yanş. Memendeki sütün cc ini ölçeçek değiller