ysmnabd 25 günlüktü oğlum yüzüstü yatırmaya başladık anne yanı yatağına gelecek şekilde göbeği destekteldik yani we çok rahat gazınıda çıkarttı tabi sürekli kayınwalidem alışana kdr kontrol etti yanında yattı gündüz flan we böyle böyle alıştı kendini kurtarır duruma geldi geceleride yatırmaya başladım şimdi 16 aylık kendi isterse dönüyo yan yatıyo sırt üstü ama hep yüzüstü uyumak istiyo öyle daha uzun uyuyo hem.doktorlar zarsrlı diyo ama huysuz olmuyosa yüzüstü yattığında kontrol edicekseniz sürekli bence bi şans werilebili biz bunu kafası için değil gazı için yapmıştık ama kafasıda şuan çok güzel şekil aldı