Merhaba iyi geceler herkese ağustosun 28 de regl oldum bi 4 gün falan karın ağrısı yaşıyorum halende devam ediyor ara ara pazar günü memlekete gelir iken kızım çok yordu eve geldiğimde baktım hafif koyu renkte kanamam vardı yani bi 2 saat önce baktım yine koyu renkte az kanama vardı bi öncedinden bi tık fazla korunmuyorsun da sizce hamile olabilrmiyim