Selam kızlar 2 . Kızımı dogurali 1 ay oldu ve bir sorun var resmi ekliyecegim doğduğunda kafası uzundu hatta sordum doktora vakum la falan mı çektiniz niye böyle diye hayir senin ikinmanla kendi geldi dedi hocam kafası neden uzun dedim karnında hep aynı pozisyonda çok yatmış çok normal dedi düzelir dedi ve kızlar kontrollerden geçti daha sonra tekrar gittik bingildaga falan baktılar yani bizde kimse bişey deneyince duzelirmis normal diye uzerien düşmedik annemlere gitmiatin kalmaya annem bebisi severken korktu dediki söylemiyim diye çok direndim ama kızım bu kızın kafası niye böyle dedi bişey demedilwrmi dedi yook dedim kafasına dokundu yumuşak yer yok nerde dedi bı telaslandik yani doktorlar bişey demedi dedim soylemezler sorumluluk almamak için diyince randevu bakmaya başladık bulamadık neyse tanı eve döndüm falan bugün 1 aylık aşısı vardı bu durumu ebeye sordum annesi seni üzmek istemem ama kafası çok tuhaf dedi bıngıldak ta yok dedi hemen bi cerraha gözükün dedi özelde doğum yaptım ama devlet hastaneleri bu tarz durumlara daha iyi bakıyor ve baya inceliyorlar diye Zeynep Kamile randevu bakalım dedik bualamdik yarın bidaha bakcaz ebe öyle diyince çok kötü oldum yani kafasının ön kısmında hafif bı tümsek var bı değişik netten bakıyorum çok bişey çıkmıyor ama bıngıldak olmamasi baya bı sıkıntı dillendirmek bile istemiyorum resmi atayım hiç bu şekilde bişeye şahit olan varmı acaba hani etrafinizda falan ilk kızımda bıngıldak vardı ve 16 aylık şuan kapandı gitti yani iyi ve ikinci kızımın şuan gelişimi iyi maslalahi var ilk dogdugunda kafa ölçüsü 32 idi şuan 35 olmuş güzel ilerliyor ama baktırın dedi doktor ya korkuyorum 

Kızlar saçlarını sıfıra vurduk bu arada arka kafatasida sert baya