Selam kızlar oğlum 26 aylık. Bu aralar sürekli dudaklarını yiyor ağzının içini ısırıp yoluyor kaynatıyor ne kadar yapma dedemde yapıyor anlamadım güzelce anlatıyoruz da ama ağzının içi ful yara oldu sürekli yolmaktan ısırmaktan veya mesela sinek ısırmıştı orarı yoldu hep yara Bi türlü iyileşmiyor sürekli yoluyor sizin bebişlerinizde yapıyormu iki seçenek geliyor aklıma diş çıkartıyor ondan olabilirmiş veya psikolojik birşeymi