Kızlar yetişinn
2 hafta önce yurtdışına Rusyaya taşındık , eşimin işiyle alakalı. Bebeğim henüz 4 aylık . Bura geldiğimizden beri ilk kocam hastalandı, 2 gün önce de ben . Bu gün ise bebeğimin ateşi yükseldi 39 olmasına az kalmışdı . Doktorun yazdığı ilaçı verdim . Ateşi şimdi 38 e yakın . Hemde öksürüyor 🥺 Kimsemiz yok yanımızda çok korkuyorum. Bana ne önerirsiniz acaba