Ben de doğduğundan beri silikonla emziriyordum. Ara ara denetiyordum silikonsuz ama çok ağlıyordu, çocuğumun sinirini bozmak istemedim. Çok kafama takmıştım (ne gerek varsa) ne zaman üzülmeyi bıraktım 4. Ayda kendi bıraktı. Nasıl emerse emsin yeter ki sütümü alsın diye düşünüyordum, sonra makas hareketiyle kıstıra kıstıra emzirmeye başladım. Silikonu kendisi itti aslında. Yok doymuyor kilo alımı az vs böyle bir şey yok maşallah çok da güzeldi kilosu hep.