reyhanmv Anneler merhaba, bebemin 4. Ay kontrolünde vegaferon verdiler henüz başlatmadım. Paraben varmış içinde kullananınız var mı ?
maygirl reyhanmv kullanmadim icerigi cok kotu ve asiri rahatsz edici bi damla..ozel alip kullanin.sidefer kullanmiştim
birprensesanesi reyhanmv sağlık ocağının verdiği demir ve d3 içeriği temiz değil hiç kullanmadık d3 ocean kan damlası sidefer kullanıyoruz kan değerlerine dün bakıldı herşey normal çıktı🙂
momyumy Vegaferon yazısını görünce direk yazmak istedim bize de sağlık ocağı aynı ilacı verdi. İnanın verdiğim gün bebeğim de bir halsizlik gözlerinde bir baygınlık kusma gördüm ve aşırı canım sıkıldı ikinci gün de aynı etkileri görünce Bıraktım çocuk baygın gibiydi Resmen buradan bakınca yorumları okudum herkes şikayetçi bu demir Damlasından. İmkanınız varsa özel kendiniz alın bir çok güzel damlalari var. Ben oceanın aldım suan memnunum. Söylemek istedim :) Vega Fero‘nun çok fazla yan etkisi var
reyhanmv momyumy ben de ocean ile alakalı çok güzel yorumlar okudum. vegaferonun içerik kısmı da temiz gelmedi o yüzden burda sormak istedim iki farklı paraben varmış. Bedava vermelerinden belli bebeğe öyle şey verilir mi ya 😦
momyumy reyhanmv gerçekten inanılmaz içeriği kötü kızımı çok kötü yaptı ilk kullanımda belli etti kendini 2. Gün ben bıraktım zaten sizde kullanmayın bence kimse memnun değil zaten vegaferondan
semraeyll Bende vermek istemiyorum yan etkileri okuyunca bir gün veriyorum bir gün vermiyorum aslında hiç veresim yok doktora sorup özel alacağım bnde önerirse tabi Yan etkisi oldumu fark etmedim kaka haricinde ama açıkçası içime sinmiyo
[silindi] reyhanmv temiz içerikli damlalar bestiron, newwit, lipofix, vitagil, wellcare kids Ocean ve sidefer almayin bnce
[silindi] reyhanmv rica ederim ocean ve sideferde sodyum benzoat kanserojen madde var bilginiz olsun ocean direk pancar sekeriyle tatlandiriliyo, sideferde de sut aromasi var buda çelişkili bir durum cunki süt ürünleriyle yakın kullanmayın diyorlar… Detaylı açıklamak istedim
reyhanmv [silindi] siz hangisini kullandınız peki ? Söylediğiniz markalardan kesinlikle bunu almalısın dediğiniz var mı
[silindi] reyhanmv oğlum ve kızıma bestiron kullanıyorum 1 ayda etkisini gördüm Kilo başına 2 damla olarak